A hölgy kedves és türelmes volt, de közölte, hogy semmi használhatót nem tud mondani, mert az Acernek itthon nincs szervíze, külföldre küldték. Ha visszajött, hívnak.
A lenti linken gyári szám alapján nyomon tudod követni az esetet, persze csak azután, hogy beérkezett az Acerhez. https://customercare.acer-euro.com/customercare/CaseStatus.aspx
A lenti linken gyári szám alapján nyomon tudod követni az esetet, persze csak azután, hogy beérkezett az Acerhez.
VálaszTörléshttps://customercare.acer-euro.com/customercare/CaseStatus.aspx
ami gondolom a telefonon van rajta.
VálaszTörlésmondjuk most nincs nálam a doboza, de majd megnézem azon mik vannak.
köszi
Na mi van a telóval basszus? Még mindig nem kaptad vissza? Négy hét eltelt.
VálaszTörlésmár elvonási tüneteim vaannak.
VálaszTörléssehol semmi :(
Azt tudod, hogy ha ilyen sokáig tart a javítás, akkor visszakérheted a pénzed?
VálaszTörlésLinkelem bővebben, ha érdekel.
ma hivtak, hogy kész. hétfön tudom már csak elhozni.
VálaszTörlésérdekel amúgy!!
Nem elérhető az oldal, de ha adsz egy mailt, akkor elküldöm pdf-ben, mert lementettem pár hete. Biztos valami 6. érzék. :D
VálaszTörléspeterjakus@gmail.com
VálaszTörlésHétfőn végre kezemben lesz a liquid-em!!
jee