2010. március 22., hétfő

Még mindig semmi...

Ma felhívtam a szervízt. GSMHome.
A hölgy kedves és türelmes volt, de közölte, hogy semmi használhatót nem tud mondani, mert az Acernek itthon nincs szervíze, külföldre küldték. Ha visszajött, hívnak.
Eddig 2 hét telt el..

8 megjegyzés:

  1. A lenti linken gyári szám alapján nyomon tudod követni az esetet, persze csak azután, hogy beérkezett az Acerhez.
    https://customercare.acer-euro.com/customercare/CaseStatus.aspx

    VálaszTörlés
  2. ami gondolom a telefonon van rajta.
    mondjuk most nincs nálam a doboza, de majd megnézem azon mik vannak.

    köszi

    VálaszTörlés
  3. Na mi van a telóval basszus? Még mindig nem kaptad vissza? Négy hét eltelt.

    VálaszTörlés
  4. már elvonási tüneteim vaannak.
    sehol semmi :(

    VálaszTörlés
  5. Azt tudod, hogy ha ilyen sokáig tart a javítás, akkor visszakérheted a pénzed?

    Linkelem bővebben, ha érdekel.

    VálaszTörlés
  6. ma hivtak, hogy kész. hétfön tudom már csak elhozni.
    érdekel amúgy!!

    VálaszTörlés
  7. Nem elérhető az oldal, de ha adsz egy mailt, akkor elküldöm pdf-ben, mert lementettem pár hete. Biztos valami 6. érzék. :D

    VálaszTörlés
  8. peterjakus@gmail.com

    Hétfőn végre kezemben lesz a liquid-em!!
    jee

    VálaszTörlés